הכי ישראלי-שגרת הטיפוח שלי מסבוקאלם

22:06

אני חושבת שמאז תחילת הבלוג לא הזכרתי את שגרת הטיפוח שלי, שכמעט כולה מורכבת ממוצרי סבוקאלם. גיבשתי לי שגרת טיפוח שאני מקפידה אליה, למעט מוצרים שאני מנסה לעיתים אבל מיד חוזרת למוצרים הקבועים שלי. 
חשוב לי לציין שהעור שלי מעורב. בקיץ שמנוני יותר ובחורף יש לי אזורי יובש על הלחיים ונטייה לאדמומיות. ניסיתי לא מעט מוצרים וכרגע מככבים בשגרת הטיפוח שלי לא מעט מוצרים של סבוקאלם.

ניקוי פנים

מוס ניקוי
קצף עדין ונעים לניקוי הפנים. מנקה היטב אפילו איפור עמיד יחסית ולא מייבש את העור. בגלל האריזה שלו אני אוהבת לקחת אותו לנסיעות וטיולים,  בנוסף אין תחושת צריבה בעיניים כאשר הסבון מגיע אליהן.


סבון פנים לעור רגיש
סבון נהדר שגיליתי לפני מס׳ שנים ומאז אני משתמשת בו כמעט בקביעות. הוא מאוד עדין ולא מייבש או מגרה את העור. לא מכיל SLS למינהם ומנקה היטב, וכמובן מריח מדהים.
לדעתי יתאים לכל סוגי העור כיוון שהוא עדין.

מי פנים לעור רגיש
לאחרונה ניסיתי כמה סוגי מי פנים ללא אלכוהול, שלא מייבשים את העור ויוצרים תחושת  ״שריפה״. את אלה של סבוקאלם אני מאוד אוהבת, הם מנקים היטב מבלי לייבש או לגרות את העור ומשאירים עור נקי ונעים.

לחות 

סרום
בקבוק עם משאבה נוח לשימוש, הבקבוק עצמו מזכוכית כבדה חלבית. הסרום הוא נעיר וקריר ומשאיר עור מרענן וקטיפתי. אני אוהבת לשים אותו לפני תחילת האיפור והמייקאפ.




קרם לחות
אריזת שפופרת הגיינית ונוחה לשימוש. הקרם בעל מרקם לא שומני, נעים ועדין. נספג במהירות ונותן המון לחות לעור ומרגיע לי מעט את היובש והאדמומיות.
הקרם הקבוע שלי בשנים האחרונות לאחר שהשתמשתי בו לסירוגין במשך שנים.
אגב, בעבר הייתי מערבבת אותו עם מייקאפ בעל כיסוי גבוה (קולורסטיי למשל) כדי לקבל מראה טבעי.

איפור


BB קרם
הביבי קרם הכי טוב שניסיתי. הכיסוי שלו ממש גבוה יחסית לביבי-כמעט כמו מייקאפ. הוא יושב על העור שלי נהדר ונשאר עליו רוב היום, עם הנחה של פודרה מעל נהיה מאוד עמיד. עד שאני נכנסת להתקלח. הגוון הבהיר ביותר (01) מתאים לי בול.






(הפוסט הזה בכלל היה אמור לעלות ביום העצמאות, אבל בגלל כל מיני עיכובים זה לא יצא לפועל..)

מקווה שנהניתם לקרוא.
שיהיה סוף שבוע מקסים :)

You Might Also Like

1 תגובות

  1. את יודעת מה אומרים - עדיף מאוחר מאשר אפעם לא :)

    השבמחק

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Instagram

Subscribe