פינישים Empties #4

16:30

לא הייתי פה הרבה זמן והצטברו אצלי כ״כ הרבה מוצרים ריקים. לאחרונה אני משתדלת לא לעשות קניות מיותרות אלא בעיקר מוצרים שאני אוהבת ומתמידה בשימוש איתם.
אז איזה מוצרים סיימתי?




L'Oreal Elvive - Color Protect
כשהמשלוח מאייהרב עם המסכה האהובה עליי התעכב חיפשתי בארץ מסכת שיער שתחליף אותה ותעשה עבודה טובה. המסכה משאירה את השיער רך ונעים.


Miss Charming Juliette Has A Gun
משהו שנדיר שמופיע באמפטיז אצלי וזה בושם! סוף סוף סיימתי בושם. התחושות שלי לגביו די מעורבות. חיבבתי בהתחלה את ריח הורדים העדין אבל בשלב מסוים הפסקתי להרגיש אותו עליי ולא הרגשתי את תווי הריח שלו. מסתבר שזה בושם קשה להשגה (קניתי אותו במשביר בזמנו) ולכן הבקבוק נשאר לקשט את שולחן האיפור שלי.


Acure Organics-מסכה
אחת המסכות האהובות עליי מהאייהרב, מנקה היטב ומרעננת את הפנים. רק ממש חבל לי שהמיכל קטן יחסית למחיר והמסכה נגמרת מהר (או שעדיף כדי שלא תתקלקל?)


סבוקאלם-מוס ניקוי

המוס הזה הוא חלק מכמעט כל פוסט ריקים שקיים פה. הוא פשוט מושלם וכמו שכתבתי בפוסט הקודם-מנקה ביעילות ובעדינות לכלוך מהפנים ואיפור יחסית עמיד.

סבוקאלם-קרם לחות
גם הוא מהמוצרים האהובים והקבועים אצלי, קרם עדין נספג בקלות ומשאיר עור נעים. מושלם לקיץ (למרות שאני משתמשת בו רוב השנה)


Reviva labs-חומצה גליקולית

מוצר קבוע שאני מזמינה מאייהרב/ויטה קוסט הוא החומצה הגליקולית שעשעושה פילינג פנימי בעור ומנקה את התאים המתים

Body Shop-פילינג
פילינג גרגרים שקיבלתי במתנה, הוא מאוד עדין יחסית והגרגרים בו קטנים. לא הרגשתי שהוא עושה ניקוי גדול מדי כי הגרגרים מפוזרים ומעטים מדי. אבל הריח החמצמץ של הקיווי מאוד נחמד.

Laline-קרם לרגליים
קרם נחמד בריח מרענן של מנטה ולבנדר. קליל ונספג מהר. אמנם השתמשתי בו בסתיו-חורף זה לא הרגשתי יובש מיוחד שהצריך טיפול.


דאודורנט לעור רגיש-סבוקאלם

עוד מוצר של סבוקאלם שיצא לי לנסות לראשונה, מיועד לעור רגיש. אין לו ריח בכלל כך שהוא לא מתנגש עם הקרם גוף/בושם. לא מכיל אלומיניום והכי חשוב לא משאיר כתמים לבנים על החולצות (ממה ששמתי לב)
וכמה לקים:
עשיתי לאחרונה סדר במגירת הלקים וניפיתי כמה לקים, הלקים של שיק למשל, הם מהסדרה הישנה (קיבלתי אותה כזכייה על כך שבחרתי שם ללק, בפעילות בפייסבוק שלהם, זוכרות?) שמתי לב שהם לא 3Free והחלטתי לנפות אותם. השקופים בהם כבר התייבשו וללק מס' 91 (ניודי מהמם, הימני בתמונה) חייב להימצא דיופ במהרה. אשמח לשמוע המלצות בתגובות.
הבסיס של נייל טק התייבש וכך גם המחזק של סאלי הנסן. הלק העתיק של קרליין עבר הלאה בעיקר כי הצבע מיושן לטעמי וגם הוא לדעתי לא 3free כיוון שהוא ישן



ונעבור לאיפור
מסקרה שקופה-ביוטיקר
את המסקרה סיימתי די מזמן למען האמת. היא עושה את תפקידה-מקבעת את הגבות. כרגע אני מרוצה מהמסקרה של אסנס ואתמיד בה כי היא נגישה לי יותר מביוטיקר כרגע.


color gloss- קרליין
עוד מוצר שנדיר לסיים הוא גלוס. הצבע של הגלוס לא כתוב עליו אבל הוא קורלי מהמם (במקרה יש לי שפתון בצבע זהה)
יש לו אריזה מעניינת בצורת מבחנה, אבל קצת גדולה ומסורבלת ביחס לכמות של החומר והמשקל בהתאם...
אכסנתי אוות בשכיבה ושמתי לב בשלב מסוים שהסגירה של המיכל בעייתית והחומר דלף מעט החוצה.

Everyday Minerals-original glo
לא כ"כ ברור מהתמונה אבל זהו מייקאפ מינרלי מוקטן, בעבר היה ניתן להזמין סט דוגמיות של מייקאפים מהאתר שלהם.
המייקאפ עצמו לא עמיד במיוחד אבל את הגימור הזה אהבתי מאוד. הוא מאוד זוהר ומעניק גלואו לפנים.
לצערי סוג הגימור הזה לא נמכר יותר אבל ניתן לקנות את מוצרי החברה באייהרב


I love extreme -אסנס
זאת לגמרי המסקרה האהובה עליי של אסנס ובכלל. המברשת שלה סיליקונית וכל ריס נצבע בנפרד ומתקבל מראה של הרבה ריסים מופרדים ויפים.



תודה לכל מי שקרא והגיע עד הלום
שיהיה המשך שבוע מקסים!

You Might Also Like

0 תגובות

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Instagram

Subscribe