פינישים Empties #5

15:30

היי לכולם!
עבר לא מעט זמן מאז שפרסמתי פה פוסט, אבל למען האמת לא התחדשתי בהרבה מוצרים חדשים (מלבד כאלה שאני משתמשת בהם קבוע ונגמרים) והתמקדתי יותר בלסיים מוצרים, כמו שניתן לראות בהמשך.




בנוסף לעיצוב הבלוג החדש, עשיתי מעט שינוי בפורמט האמפטיז, ומוצרים מהסוג שקבוע אצלי ונגמר מהר לא יופיעו יותר (למשל שמפו, מרכך, סבון גוף...) בפוסט יופיעו יותר מוצרי איפור, כמו שניתן לראות





סבון הפנים הזה של סבוקאלם הוא מוצר שכנראה יופיע באופן קבוע בפוסטים מסוג זה. סבון עדין שלא מכיל SLS ולא מייבש ומגרה את העור וריח נעים. מה יש לא לאהוב? ברור שכבר קניתי גיבוי (טוב 2, היה 1+1)




אם זכרוני אינו מטעה אותי, המלצתי על מסכת החימר של קווין הלן בעבר והיא נגמרה זמן מה אח"כ, הכמות שלה ענקית והיא הספיקה לי ללא מעט זמן.

עדיין לא החלטתי אם להזמין את המסכה שוב, כרגע אני משתמשת במסכה של אקור ומרוצה וגם בעקבות שינוי שיטת המשלוח באייהרב (שוב) קשה לי להכניס אותה לסל בגלל המשקל שלה. כמובן שיש עוד כמה מסכות מהחברה שהייתי רוצה לנסות גם.


כתבתי על הקרם הזה לא מזמן ועכשיו אני יותר בטוחה בדעתי עליו. ה"קסם" שלו הוא להתאים את הגוון שלו לגוון העור של המשתמשת ואצלי זה לא קורה..זה לא הגוון אלא התת גוון שלו שפשוט-כתום! הוא פשוט נהיה כתום וכתום לקראת סיום השימוש בו, בשלב מסוים התחלתי לערבב אותו עם ביבי קרים בגוון בהיר כדי להתאים עד שהוא נגמר

בסוף החורף סיימתי את קרם הפנים של ג'יג'י שהתאים לי בדיוק לעונה, עשיר ומלא לחות אבל לא שומני. סיימתי גם את הסרום eseence של סבוקאלם שהוא מרענן ומרגיע את העור כשהוא מתייבש כתוצאה מחילופי עונות וכו' ולזה כבר יש לי גיבוי.

אני די נאמנה למסיר האיפור הדו פאזי של קרליין, אבל הייתי זקוקה למסיר איפור ובסניף ליד הבית שלי הוא לא היה אז החלטתי לנסות את זה של גרנייה. הוא מנקה היטב את רוב האיפור אך מעט מתקשה להתמודד עם איפור עמיד במיוחד.

סיימתי 2 קרמי גוף, האחד ישראלי- של ג'ייד. יש לו ריח מבושם נעים שתואם לדאודורנט (בהמשך) והוא נסגם בקלות. הקרם השני הוא מאירופה שרכשתי בפעם האחרונה שביקרתי בDM (אחחחח הגעגועים) שהוא כנראה מתוך מהדורה מיוחדת לקיץ עם ריחות של פירות ולאחר שימוש אני תמיד מרגישה כאילו שחיתי בתוך סלט פירות. הוא קליל ומרענן כיאה לקיץ והריח נעים אך לא מחזיק מעמד לאורך זמן ולא נספג בבגדים (מזל! או שחבל?)


בנוסף, סיימתי גם קרם ידיים-הקרם הזה הגיע בסט עם קרם גוף ריחני מדי. לקרם הזה היה ריח עדין ונעים והוא נספג בקלות ומאפשר לי לחזור לעיסוקיי הרגילים.


אז קיץ ומסיבה מובנת יש פה 2 דאודורנטים. דאודורנט הספריי מגיע בסט עם קרם גוף עם ריח תואם (ע״ע) אבל לי תמיד יש הרגשה שדאו' בספריי לא לגמרי מונע ריח זיעה ובנוסף אני לא כ"כ אוהבת את התחושה הקרה הפתאומית של הספריי.
הדאודורנט השני הוא הרול און של קרליין בריח האהוב עליי וגם עושה את העבודה בקיץ החם+אימונים

לסיים מוצר איפור זה דבר נדיר יותר, אבל סיימתי את הקונסילר של אטוד האוס הקוריאנית. יש לו כיסוי טוב אבל מגוון הצבעים שלו מעט בעייתי, יש רק 2 גוונים ומתוכם בחרתי את הבהיר יותר, שהסתבר כמעט בהיר מדי מתחת לעיניים לכן אני משתמשת בו יותר להארות.



אז בתמונה הפודרה היא לקראת סיום אבל נכון לכתיבת שורות אלה היא כבר נגמרה. לא ארכוש אותה שוב כי כרגע אני מאוד מרוצה מפודרת המאט של אסנס (הלבנה) וגם מהסטיי מאט של רימל.




הריבוע המתכתי הזה שנראה מוזר הוא...צללית! כן כן סיימתי צללית (משהו שלא קרה לי הרבה מאוד זמן)
זו הייתה צללית בז' שימרית מסט של לוריאל שדופטה לפלטה נוחה יותר ועכשיו היא נגמרה.




סיימתי עוד מסקרה של אסנס, את get big lashes פחות אהבתי בניגוד למסקרה הורודה הפופולרית של אסנס. 
בא לי לעשות השוואות וצילומים בין המסקרות של אסנס, מה דעתכם?



תודה לכל מי שקרא!
שיהיה המשך שבוע נעים

You Might Also Like

0 תגובות

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Instagram

Subscribe